Hey! Ola! Hello! Welkom, bienvenidos, welcome... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Mark en Anne - WaarBenJij.nu Hey! Ola! Hello! Welkom, bienvenidos, welcome... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Mark en Anne - WaarBenJij.nu

Hey! Ola! Hello! Welkom, bienvenidos, welcome...

Door: Anne en Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark en Anne

17 Februari 2011 | Nederland, Tilburg

Super dat je rond komt kijken op onze blog over onze wereldreis!

Op deze site kun je vanaf nu de reisverlagen lezen en foto's bekijken en natuurlijk reacties plaatsen.
We gaan ons best doen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de ins en outs van onze reis door regelmatig wat nieuws te schrijven of foto's te plaatsen. Dit hangt natuurlijk af van de internetmogelijkheden en ons drukke reisschema!
Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen en sta je nog niet in de mailinglist, schrijf je dan in voor onze mailingslist en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

En.. schroom niet om reacties te plaatsen! We horen graag van jullie.

Liefs, Anne en Mark

• 16 Februari 2011 - 14:49

Femke Vanessa En Kim:

Haai Anne en Mark!

Na jullie net te hebben uitgezwaaid zijn wij nu weer veilig terug in Tilburg aangekomen!
    Wij willen jullie heel erg veel plezier,geluk, gezondheid, wijsheid,inspiratie en nog veel meer toewensen!
    Doen jullie wel voorzichtig daar? wij kijken uit naar jullie verslagen en foto's van jullie super toffe wereldreis...

Heel veel liefs van ons,Femke Vanessa en Kim

Ps. Wij zullen ervoor zorgen dat kandinsky niet minder bier hoeft in te kopen ;)

• 16 Februari 2011 - 16:31

Astrid:

Lieve Mark en Anne

Het gaat nu echt menens worden.Heel veel plezier en maak er een geweldige ervaring van.

Dikke kus Astrid

• 16 Februari 2011 - 21:55

Pap:

Hey KANJERS,

Nog even en jullie landen op Hong-Kong, het beginpunt van jullie lang voorbereide droomreis. De buikpijn zal wel verdwenen zijn, en zal plaats maken voor vele nieuwe indrukken.
    Laat snel iets zien op deze site zodat wij kunnen mee genieten van jullie belevenissen.
    heel veel liefs......
    Hanneke en Frans

• 18 Februari 2011 - 23:08

Anita Leemans:

hallo anne en mark
    ik ben zeer benieuwd naar jullie reisverslag ,ik hoop dat jullie een mooie tijd zullen hebben
    ik wens jullie veel plezier en geniet er goed van
    groetjes anita leemans

• 20 Februari 2011 - 08:39

Pa:

Hoi Mark en Anne
    We zitten vol spanning te wachten op jullie eerste verhalen en foto's.
    en....................voorzichtig !!