Nieuwe foto's bij ons verslag! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mark en Anne - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's bij ons verslag! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mark en Anne - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's bij ons verslag!

Door: Anne en Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark en Anne

08 Mei 2011 | Indonesië, Batavia

Jullie hebben er heel even op moeten wachten, daarom hebben we deze keer 55 nieuwe foto's in ons fotoboek gezet!
Je kunt ze vinden bij ons verslag van Sumatra en Java.

Have fun en reageer!

• 08 Mei 2011 - 15:17

Loes (oud Klasgenoot:

Heej Anne,

WOWWWWW wat een mooie foto's!! Ziet er echt super leuk,mooi,gaaf,top,gezellig en vooral prachtig uit daar!! Geniet er nog heeeel veel van samen!! x

• 08 Mei 2011 - 20:39

Frits:

Hoi Anne en Mark,
    het blijft leuk om jullie foto's te bekijken en jullie verhalen te lezen. Dit is volgens mij de reis van jullie leven. Geniet er van, voor je het weet is het weer voorbij en stap je weer in de dagelijkse dingen van voor jullie vakantie.
    groetjes van Frits

• 09 Mei 2011 - 09:08

Floris:

HOE VET is dat filmpje bij die vulkaan...! ik zou wel bang zijn dat ik erin zou vallen ofzo, hadden jullie dat niet? Maarja inderdaad, had je bij moeten zijn haha. viel spass nog!

ciao,

Floris

• 11 Mei 2011 - 20:58

Dave Van Alphen:

Het is al weer aftellen hè zijn weer terug over 100 dagen dan ga ik jullie nog lang niet zien dan me vakantie er nog bij enzo haha xx veel plezier